четвъртък, 5 април 2012 г.

Прекарасна за цял живот

Всички сме виждали снимки на известни личности, които изглеждат страхотно като млади, а на зряла възраст – дори още по-добре. Ето някои насоки, за да бъдем красиви цял живот, започвайки още докато сме млади.




1.         Бръчки – всеки се притеснява от тях и желае да отложи появата им възможно най-дълго. Първото, което трябва да направим, за да предпазим кожата си от преждевременното състаряване е използването на SPF. Чували сме го хиляди пъти, но дали наистина го прилагаме? Слънчевите лъчи са основните причинители на тъмни петна, бенки, бръчки, загуба на еластичността на кожата и т.н
  Друго нещо, което помага за борбата с бръчките е да спим по гръб. Когато спим настрани притискаме лицето си във възглавницата, където по-късно се появяват и бръчки.  Ако се замислим е логично да е полезно за кожата на лицето, ако спим по гръб и така кожата си остава изпъната и нанесените продукти не се изтриват във възглавницата. Възглавницата...друг трик е да спим на копринено или сатенено спално бельо. Тези материи са много по-нежни за кожата, както и за косата, която остава гладка и косъма не се къса и не цъфти. Спейки на този тип материи, дори позата ни да не е правилната, щетите ще се намалят значително.
  И последното нещо за борбата срещу бръчките е естествено ежедневната грижа: почистване, тонизиране, ексфолиране, хидратиране и да се опитаме да ограничим грима до колкото е възможно, което ще остави кожата да диша.
2.       Поддържане на красиво и здраво тяло
Няма нужда да напомням, че за да имаме красиво и здраво тяло трябва да полагаме много грижи за него.  За красива фигура много важен е метаболизма, който за жалост може да ни изиграе лоша шега с напредването на възрастта.  При всеки човек той е с различно темпо, като при по-младите е по-бърз. На тази възраст можем да изядем цялата порция пържени картофки със сирене и това да не ни се отрази по никакъв начин. Но идва моментът при жените над 30 години, когато вече можем да видим неприятните последици след като сме изяли въпросната порция картофки.  Въпреки неприятните обрати можем да вземем мерки и сами да стимулираме организма си. Тренировките....да, знам, че понякога е досадно,но трябва да тренираме поне 3 пъти на седмица по един час или всеки ден по 20 минути или колкото време бихме могли да отделим. Друга положителна черта на интензивното движение е, че тялото ни го запомня. Тази памет ще ни помогне, когато сме вече на 40, 50, 60 годишна възраст и в благодарение на тази активност която имаме няма да се оплакваме от болежки тук и там и ще можем да поддържаме тонуса си.
3.       Третият фактор, който ще спомогне за да сме цял живот здрави и красиви, който може да прозвучи странно е да се опитваме да не кръстосваме краката си. Да, точно така. Кръстосването на краката води до разширени вени, което означава, че те са мъртви. Можем да ги забележим по задната част на краката и не са особено приятна гледка. Пък и в крайна сметка нямаме особена полза от кръстосването им нали така?
4.       Много важно също така е да споменем и за правилното хранене. Яденето на плодове и зеленчуци е от особено голямо значение, защото те съдържат антиоксиданти, които от своя страна поддържат кожата млада и красива и се борят с токсините в тялото. Хубава алтернатива е и прясно изцеденият сок от плодове или зеленчуци.
5.       Последният и може би най-голям разрушител на здравето и красотата е стресът. Важно е да избчгваме такива ситуации, защото именно те са причинители на бъчки, болести, сиви коси и др.
Трчбва да се опитваме да правим неща, които са приятни, да бъдем в разведряваща, спокойна, ентусиазираща и щастлива среда: Приятелски сбирки, гледане на забавни филми, разходки сред природата и други развлечения, избягвайки по всякакъв начин негативни хора и стресиращи ситуации.
  Спазвайки само тези няколко лесни стъпки гарантирам, че ще забележите огромна разлика.



Няма коментари:

Публикуване на коментар